Vereniging Vrienden van het Museum Maassluis

De Vereniging Vrienden van Museum Maassluis is in 1969 opgericht en telt ruim 400 leden.

Doel van de Vereniging is om de belangstelling voor het Museum Maassluis, maar ook voor de musea elders in het land, te bevorderen.

Zij probeert dit te realiseren door:

• het verwerven van voorwerpen van kunstzinnig en historisch belang voor zowel het Museum als voor de inwoners van Maassluis
  • het verkrijgen van faciliteiten voor de leden
  • het organiseren van culturele evenementen
  • nauw samen te werken met andere culturele en historische instellingen in Maassluis

De vereniging steunt het museum bij de aankoop van nieuwe kunstwerken en bij speciale projecten. Wie lid wordt van de Vrienden van het Museum Maassluis blijft ook op de hoogte van alle activiteiten in het museum. Het lidmaatschap van de ‘Vrienden’ bedraagt minimaal € 15,00 voor particulieren per jaar en € 40,00 voor bedrijven en instellingen. Een hogere bijdrage is uiteraard altijd welkom.

De voordelen van het lidmaatschap zijn:

• Vrienden hebben gratis toegang tot het museum
  • Vrienden kunnen gratis deelnemen aan rondleidingen
  • Vrienden krijgen korting bij excursies en lezingen
  • Vrienden ontvangen tweemaal per jaar de "Vriendenbrief"
  • Vrienden ontvangen per e-mail de uitnodigingen voor exposities en openingen

Aanmelden kan door het formulier in te vullen op de pagina Vrienden - Lid worden:  Klik hier.

Het bestuur bestaat uit:

Bestuur 4a

v.l.n.r.
Laurens Blom (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)